FOTO'S - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Rozemarijn Bakker - WaarBenJij.nu FOTO'S - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Rozemarijn Bakker - WaarBenJij.nu

FOTO'S

Door: Rozemarijn

Blijf op de hoogte en volg Rozemarijn

07 Maart 2009 | Suriname, Paramaribo

Heey lieve mensen,

Ik heb weer nieuwe foto's op de onderstaande site gezet! Bijbehorende verhaal volgt nog;)

Brasa Roos

p.s. voor de mensen die het nog niet wisten. Mijn adres in Paramaribo is: Veldhuizenlaan 58

• 02 Maart 2009 - 19:15

Lobke:

Tipje: met 'easyupload' bij foto's uploaden gaat het veel sneller! Das een klein programmaatje dat je download (gaat vrij snel, zelfs met deze Surinaamse internetverbinding) en dan kan je zoveel foto's als je wil in één keer uploaden = erg handig :D

• 02 Maart 2009 - 20:16

Boukje:

Hé Roos! Mooie foto's, mooie busjes, mooie vergezichten der Surinaamse natuur (:P), mooie Surinamers, mooie stagiare-fietsen! :D Heel erg leuk in ieder geval, foto's bij je verhaal! Hoop dat onderstaande tip helpt en dat er dan nog meer komen. Ideale afleiding + ideaal SOG! ; ) x Bouk

• 04 Maart 2009 - 18:04

Corry, Mam Van Sien:

Hey Roos! Echt leuke foto's! Zo kunnen we ons een veel beter beeld vormen van jullie prachtige verblijf in Suriname.
    We kijken ernaar uit om het zelf allemaal te zien en te bewonderen.
    Lieve groetjes.

• 06 Maart 2009 - 01:46

Janet De Boer:

hoi Roos
    erg leuk hoor die foto's,geeft ons metéén een warm gevoel(hier in dit koude kikkerlandje)
    liefs en knuff. Janet

• 06 Maart 2009 - 15:24

Erwin:

Heey Roos,

Wat een leuke foto's. Het lijkt wel of je er met vakantie bent. Hoe gaat het met je stage? Is het er echt heel anders dan bij ons in het westen of verschillen we niet zo veel?
    We lezen graag weer van je.
    Groeten Erwin

• 06 Maart 2009 - 16:44

André V Weeghel:

Hey Roos, Daar houd ik nu van, he. Zulke fotootjes geven je een mooie indruk in welke omgeving je zit. Nu nog de foto's van het ziekenhuis. Dus je werkomgeving. We mochten eens denken dat je met vakantie bent, ipv hard aan het werk ;)

• 07 Maart 2009 - 12:56

Annet Sambros:

Dag Roos,

heb nu voor het eerst eens even al je verhalen gelezen (sorry!)
    wat een andere wereld en gang van zaken voor jullie daar! ik hoop dat je er toch wat van kunt leren en dat je er een hele mooie tijd hebt. vooral genieten van deze buitenkans! groetjes,
    Annet

• 07 Maart 2009 - 17:28

Niels:

Hey lieverd,
    Leuke foto's hoor, je bent duidelijk lekker aan het genieten tussen het werken door.
    Je woon adres klinkt wel heel buitenlands moet ik zeggen :P

Ik zal deze pagina zo af en toe wat in de gaten houden ;)

groetjes en hele dikke kus

Niels

• 07 Maart 2009 - 21:19

Dini :

hey roos,

we hebben vanavond genoten van jullie mooie foto's,is het nu vacantie of was het nu stage. geniet het is geweldig!! tot binnenkort dini en wim.

• 08 Maart 2009 - 13:10

Boukje:

Meer foto's! Jeuj! Jemig, Roos, wat heb je het mooi en leuk daar als ik dat zo zie! : ) Veel plezier met je ouders over niet al te lange tijd! x Bouk

• 08 Maart 2009 - 16:39

Papa En Mama:

Ha Roos,

Wat gaaf, wat een mooi land. We kunnen niet wachten om ook te gaan. Wat een leuke groep mensen en wat beleef je lekker veel. Tot volgende week en veel plezier verder.

Kusjes papa en mama

• 08 Maart 2009 - 16:42

Mama:

Joh, wat gaaf allemaal!!!
    Ik heb er zo'n zin in!!
    Zaterdag.... nog een paar dagen ,en dan zijn we bij je!!

Kus mam

• 09 Maart 2009 - 07:57

Wouter:

Wauwie dat ziet er goed uit joh :) Even niet kunnen kijken beetje druk en zo maar heb even ingehaald ;) Zat al te wachten op foto's!! gaaaaf. Stiekem met je ouders mee gna ;) Oh en veel plezier ook Mama en papa van roos ;)
    KUS

• 09 Maart 2009 - 20:29

L.te Kiefte-Nassette:

Hallo Roos,

Mooi hoor, al die foto's. Jaaah, van je werk kun je natuurlijk geen foto's sturen. Geniet vooral van alles, ook je werk natuurlijk. Veel plezier met je ouders volgende week.

Groetjes uit Hengelo

• 10 Maart 2009 - 10:02

Joke Uit Borne ;):

Hey Roos!!

Mooie foto's! Je leeft echt in een andere wereld. En het lijkt wel alsof je helemaal niet hoeft te werken... LOL.

Groetsels!

• 10 Maart 2009 - 11:05

Edith Kistemaker:

Hallo Roos

Had al kennis genomen van je eerste verhalen en vandaag de rest.Wat een achterstand. Pff, maar wat heb jij al onwijs veel indrukken opgedaan en veel beleefd! Vooral de foto`s maken al je verhalen erg gezellig en beeldend.Heel veel plezier strakjes met je ouders en succes met alle bevallingen die je nog hebt te gaan

groetjes,
    Edith Kistemaker,
    (ex-collega)

• 10 Maart 2009 - 19:52

Eveline:

Hej Roos,
    Echt kei leuk al die foto's! Zo kan ik mij een beeld vormen bij al de verhalen ;-). Hier is naar omstandigheden alles weer redelijk oké. Hoe is het bij je nieuwe huisgenoot Sien? Grs. aan je ouders. Dikke kus Eveline en ik mis je....

• 12 Maart 2009 - 18:11

Mama:

Even reageren op Wouter; gezellig als je mee gaat!!!
    Reactie voor Evelien; groetjes terug, misschien kun jij je vast inschrijven voor volgend jaar?!
    Nou meis, nog héél eventjes en we zijn bij je!! Jammer genoeg net het heilige feest gemist!!
    Dikke kus, tot zaterdag!!!! Mam

• 13 Maart 2009 - 19:43

Fam Oerlemans:

Rozemarijn bij deze wensen wij je vader en moeder een mooie vakantie toe in Suriname.
    Het is goed dat er eens iemand pioniert wat jullie daar allemaal doen,want wat jullie onder stage verstaan??
    Hopelijk goed weer en veel gezelligheid.

Fam. Oerlemans

• 13 Maart 2009 - 20:05

Sonja Veer:

hallo roos,aan de fotos alleen al is te zien dat je er van geniet om daar te mogen zijn,het is ook een unieke kans die je geboden is.heb vanmiddag je moeder nog gesproken en die kan niet wachten totdat ze jou morgen weer zal zien,geniet van alles en o,ja ook met je stage veel succes groetjes sonja

• 14 Maart 2009 - 12:35

Dionne:

Hoi hoi,

nou al veel leuke verhalen en wat lekker dat er zoveel bevallingen zijn. ik hoop dat je mooi wat kan oefenen. volgens mij zijn op dit moment je ouders al bij je. lekker gezellig. als ik een kaart wil sturen naar welk adres moet ik dat dan doen???

Liefs Ikke

• 15 Maart 2009 - 04:09

Wouter (Gerlos):

Hoi, ik kreeg je site via je moeder en begreep dat ze nu bij je is... Toch gezellig als ze er zijn he ;) Enjoy & gaaf dat je je stage daar doet!!

Gtrn (ook aan de ouders :))

• 15 Maart 2009 - 10:44

Anja Menges:

Hoi Roos,
    Ben vandaag eens uitgebreid gaan zitten voor je gezellige verhalen en leuke foto's. Wat goed dat je naast het werk nog tijd hebt om zoveel leuke dingen te doen.Je laat er in ieder geval geen twijfel over bestaan dat je volop geniet.
    Heel veel plezier de komende dagen samen met je ouders.

Liefs Anja Menges

• 24 Maart 2009 - 13:52

Bianca Buist:

Hey

Wat een geweldige foto's zeg! Ik zal een vriendin tippen die ook voor stage(HBOV) naar Suriname is geweest ruim tien jaar terug....ja ja ik wordt ouder..

Veel plezier nog en een hele goede stage

Groetjes PiBiMaDa uit Hengelo (klinkt ook best surinaams toch?)

• 24 Maart 2009 - 15:54

Marcel Koops:

Ik moest ff flink inhalen met lezen. Maar ik ben er door. Gaaf hoor en wat een belevenissen allemaal. Wat een leuke foto's ook. Wens je heel veel plezier en ik houd je blogs in de gaten!

groet'n oet Twente (of zoiets),
    Marcel

• 09 April 2009 - 19:49

Woutertje:

Hey roos, leuke foto's hoor!! zo te zien is het daar erg mooi ;)

Liefs Woutje