Welkom op mijn site - Reisverslag uit Merksem, België van Rozemarijn Bakker - WaarBenJij.nu Welkom op mijn site - Reisverslag uit Merksem, België van Rozemarijn Bakker - WaarBenJij.nu

Welkom op mijn site

Door: Rozemarijn

Blijf op de hoogte en volg Rozemarijn

11 December 2008 | België, Merksem

Hey,

Welkom allemaal op mijn site! Ik heb deze aangemaakt omdat, zoals jullie wel weten, naar Suriname op stage ga. Dit gebeurt zeer binnenkort :D.
Op 4 februari vertrekt een mooi vliegtuig op weg naar Paramaribo met mij er in. Ik vertrek samen met 4 andere meiden van mijn studie. We gaan een te gekke tijd tegemoet.
Voor dat dit gebeurt moet er nog veel geregeld worden. Zo heb ik een nieuw paspoort moeten aanvragen en een Machting voor Kort Verblijf in Suriname, wat ook nog veel voeten in de aarde heeft. In de tweede week van januari krijg ik te horen of mijn aanvraag goed gekeurd is. Daarna moet ik nog een visum gaan aanvragen. Het gaat dus al echt op zijn Surinaams ;). Het is afwachten of ik op tijd mijn visum krijg :? .
Verder heb ik mijn ticket al geboekt samen met de andere meiden!! Het staat dus echt vast.....ik ga naar Suriname! Ook heb ik de nodige injecties al gekregen. Wat geen pretje was. (Gelukkig is het EK al voorbij, een wave was niet meer gelukt ;)).

Dit is was in het kort wat er tot nu toe allemaal al gebeurd is om mijn avontuur te verwezenlijken.
Ik hoop dat jullie veel mijn site in de gaten houden als ik in Suriname zit en reactie zijn altijd leuk :p.

Liefs Roos

  • 11 December 2008 - 20:31

    Freke:

    Hoihoi! Wat gaaf dat je naar Suriname gaat! Dat wist ik nog niet ;) Hoe lang ga je en wat ga je precies voor een stage doen? Ik wou je even heel veel plezier wensen. Ik ben er zeker van dat het de tijd van je leven wordt! Liefs Freke

  • 13 December 2008 - 13:01

    Sien*:

    Hey Roos!
    Ik moet ook dringend zo'n site maken!
    Nog 7 weken hé en dan zijn we WEG!!:-)
    Heb er ontzettend veel zin in!!
    Zoen*

  • 18 December 2008 - 21:18

    Renske:

    Hee Roos!!!
    Wat super super super vet voor je dat het allemaal door gaat!
    Ik hoop dat je daar een hele mooie tijd gaat hebben en daar heel gelukkig zal zijn!
    Als je terug bent, (wat al een jaar op de agenda staat) gaan we dan even uitvorig bijkletsen oke?
    Ik ga een je denken meid! Heeeeeeeeel veeeeeeeel plezier daar!
    Veel liefs Rens

  • 21 December 2008 - 17:29

    Inge:

    Hey Roos,
    Fawaka? (hoe gaat ie)
    Ik ga je zeker volgen!! Wordt gezellig straks in feb! Gaan we er een gezellig feestje van maken, haha
    Succes met alles regelen en het is al heel snel 4 feb! heb je nog vragen, dan hoor ik het wel... als echte suri-kenner :-)
    Brasa (knuffel) Inge

  • 26 December 2008 - 17:40

    Marlou:

    Spannend spannend..
    Ik zal jouw site goed in de gaten houden hier in NL!

    Liefs Marlou

  • 06 Januari 2009 - 08:55

    Stephan:

    Hey Roos,

    Heel veel plezier daar in Paramaribo.

    Dat je maar veel mag leren en veel plezier mag hebben.

    We zien de fotos wel tegemoet. ;)

    Groetjes Stephan

  • 02 Februari 2009 - 20:34

    Jan En Joke :

    Hallo Rozemarijn,
    Ben je al wat nerveus?
    Leuk om je woensdag te ontmoeten bij het vertrek,want dan hebben we een gezicht bij je naam want die hebben we al vaak horen noemen.Wij hopen dat je een hele leerzame en leuke stage zult hebben in Suriname en wensen je veel succes.
    In Suriname zullen we je ook zeker nog ontmoeten.
    Groeten van de vader en moeder van Maaike.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rozemarijn

4 maanden stage lopen in het Academisch Ziekenhuis in Paramaribo op de verlosafdeling!!!

Actief sinds 11 Dec. 2008
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 16490

Voorgaande reizen:

04 Februari 2009 - 28 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: